Saturday, March 24, 2012

Final Exam??

*maaf..gambar terlebeyh over.teeettt
sedar tak sedar tinggal lagi sebulam ja lagi untuk aku prepare untuk FINAL EXAM ni.macam-macam perasaan aku bercampur.dah macam rojak buah dh. 23 APRIL 2012 ni kalo nak di ikowtkan final exam untuk paper akaun.waahh..cuak gila.dah la aku lemah akaun.adoyai.yang tu xpa lagi sebab boleyh la jgak kalo nak study.ni 28 MAC 2012 lect aku plak cakap ada final exam untuk TAEKWANDO.alamak ai.banyak betul la minggu ni.dah la ada KUIZ LAW,kena antaq CASE STUDY B.MANAGEMENT plak,dah tu senin plak ada KUIZ E-COMMERCE,jumaat ada KUIZ B.MATH.waaaarrrrggggghhhhh..aku rasa macam nak menangis ja.dah la ary selasa aku kna balik sebab ada urusan(urusan apa?bulan 4 nanti aku cita tu pun kalo ok la)dah la malam selasa tu lect TAEKWANDO cakap nak buat kelas tambahan.hurmmm..bertambah-tambah keserabutan kepala hotak hakuh nih.apa pasal la minggu ni banyak sangat.sebelum ni xada plak nak ada kuiz la case study la scara mengejut macam nih.huh!geram aku la.dah la satu apa pown tak prepare.pagi till petang semalam aku kalut dengan TOURNERMENT TAEKWANDO untuk SUKMA NEGERI PERLIS.balik-balik kaki dah bengkak macam kena gigit dengan lipan ja.dengan tak mandinya aku tros tido dari pukul 7-11.30.bapak lama gila aku tido.tak penah-penah aku seletih ni.sampai hari ni badan aku sakit2.*mcam aku plak yang lawan semalam.tapi apa2 pown semalam memang best.first time aku tengok TOURNERMENT depan mata.siap berdarah2 lagi.seram aku.kalo yang lelaki,ganas sangat,kalo yang perempuan nampak comel sangat.yala dah badan semua kecik2 ja.course of la comel kn.tapi aku tabik la sorang gurl ni.baru standard 6 tapi dapat pingat emas lawan dengan budak umor 21.gila an.mesti kena training STRESS GILA BABENG dengan coach diorang.coach diorang plak aku tengok dah macam dia tengak lawan plak kalo bagi arahan dengan anak2 buah dia time anak buah dia sparing.dasyat arh.nama penuh dia aku tak ingat tapi nama pendek dia SIR KANAN.sesapa yang nak blajar TAEKWANDO n nak menang pingat EMAS aku syorkan korang training dengan coach ni.lepas tu confirm korang menang.
final2.aku tak prepare lagi pown.camna la nka handle semua nih??hmmm
tournerment punya pasal,aku berjalan mengengkang ja hari ni
camna nak gi kelas kalo aku ada urusan hidup n mati??ayoyo
step pown aku tak hafal lagi.adoyai.

No comments:

Post a Comment