Sunday, July 8, 2012

Handbag VS Blacberry

Assalamualaikum



::handbag::

VS


::blackberry curve::
minggu ni dah nak masok semester 3 dah.tinggal lagi 2 semester ja untuk aku grad diploma.macam tak percaya ja.yala baru tahun lepas aku masok poly,belajar hidop dekat negeri orang,then tahun depan dah nak abis blajar.dah.excited ada,nervous ada takowt pown ada.takowt tu bkan takowt apa,takowt failed ja.aku minx2 lulus ja semua.tak dapat AKJ(Anugerah Ketua Jabatan) pown xpa la.

kalo daftar modul mggu ni,sah2 mggu depan PTPTN masok kn?macam2 dh planning nak buat dengan duit ptptn ni.yang simpan tu ttp akan simpan tapi yang nk guna tu yang aku fening nih.mula2 plan nak beli handbag tp lepas abang aku pakai bb bold,huh!jeles la aku.dya xpala mama support.aku ni takowt2 la pulak nak mak aku support.tu la,blagak sgt,masa mama nk blanja xmau,konon nak pkai duit ptptn.tengok sekarang sapa yang susah.aku jugak.

kalo aku beli bb,aku kena korbankan handbag,kalo aku beli handbag plak,aku kna korbankan bb.nak beli dodua mmg tak la sebab handbag tu dh sama harga dengn bb.hurmm..menyesal tolak tawaran mama.MAMA!!!NANAK BB DGN HANDBAG!!!jerit2 kat cni mmg mama xdgaq la kn.sja bajet2 mcm mama dgq.

huh!sekarang kena decide sma ada bb or handbag.ada sapa2 nak bg cdangan x?

No comments:

Post a Comment