Wednesday, May 14, 2014

Result Final Exam aku-OHH TIDAK!!

Assalamulaikum

selepas berminggu-minggu tunggu result exam akhirnya malam ni keluar la sudah result final exam..syukur alhamdulillah akhirnya aku dapat jugak konvo skali dengan kawan2 aku bulan Mac tahun depan.masa nak masukkan num IC dengan number matrik tu,aku punya pakinson bukan main lagi..tangan sejuk,jantung dup dap dup dap mcm nak pecah gayanya.masa nak tekan ENTER tu jari ni jangan kata la..terketar-ketar mcm nak akad nikah..takut punya pasal..yalah..sapa tak takut..dah semester 6 kan..sapa yang nak gagal paper masa semester 6??mesti semua nak grad dengan kawan2,nak kerja,sambung belajar lagi..

syukur alhamdulillah..selepas harungi onak duri sebagai seorang pelajar,aku sekarang dah officially graduated from Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin..tak payah dah nak hadap muka pak gad yang tah apa2 tu..mungkin result aku tak sebagus dan secantik kawan-kawan aku..aku pun tak target sebab sem ni memang aku tak rasa aku boleh pergi sebab subjek calculation and honestly otak aku bukan laa otak kira-kira mcm yang aku selalu cakap 'bodo math'..haa tu aku la tu..

sedih tu tetap ada sebab...ermm biarla rahsia..bak kata nlkp..kan dah lulus semua,,pointer pun cantik,ok la tu..bersyukur la sebab tak kena repeat,boleh konvo dengan kawan2..sekarang tak payah fikir apa,tutup laptop pastu pergi tido..ha yalah wahai jantung hati..betul jugak tu..buat apa nak bersedihkan?Allah dah bagi cukup bagus dah..

sekarang boleh la aku tido dengan nyenyak,mimpi yang indah2 bak lagu Arjuna Beta-Fynn Jamal tu kan..esok bleyh makan puas-puas..keluar dengan penuh ketenangan..hati pun takda rasa resah gelisah..taknak la bagitau pointer aku kat sini..wat malu ja..lau nak tengok jugak,tengok diam2  kat SINI jangn cerita kat sesapa pun..hihi..

kepada kawan-kawan tahniah yer..jumpa korang masa kenduri kawen fiqa nanti..hehe

No comments:

Post a Comment